luni , 30 noiembrie 2020
A huge collection of 3400+ free website templates JAR theme com WP themes and more at the biggest community-driven free web design site
Acasa / Știrile zilei / COZILE DE TIRURI PE DN5, DIN CE ÎN CE MAI MARI. CARE SUNT MOTIVELE?

COZILE DE TIRURI PE DN5, DIN CE ÎN CE MAI MARI. CARE SUNT MOTIVELE?

A devenit deja o banalitate imaginea tirurilor ce ocupă, zi şi noapte, o bandă a Drumului Naţional 5, în aşteptarea tranzitării Vămii, iar cozile formate din aceste maşini devin mai lungi pe zi ce trece.

Joi, de exemplu, aceste cozi se întindeau până la Frăteşti, adică pe circa 7 kilometri, iar timpul de aşteptare pentru a trece prin vamă poate ajunge şi la 6 ore.

„Noi procesăm cam patru sute de camioane pe fiecare sens de mers în 12 ore şi pot spune că timpul de aşteptare în frontieră, din momentul în care se plăteşte taxa de pod şi până la controlul de frontieră, este de aproximativ 35-40 de minute, dar pentru cel care se aşează acum la la coadă şi se află în dreptul localităţii Remuş sau Frăteşti timpul de aşteptare poate fi şi de şase-şapte ore”, a declarat joi, pentru AGERPRES, şeful ITPF Giurgiu, Radu Leorda.

Conform acestuia, traficul este crescut şi pentru că, în ultima perioadă, multe camioane româneşti merg cu marfă în Bulgaria sau Grecia, dar şi pentru că şoferii care merg în Bulgaria trebuie să îşi achiziţioneze vinietele de călătorie pentru drumurile din ţara vecină din punctul de frontieră.

Partea bulgară la PTF Giurgiu-Ruse, „lucrează cu două cântare”, iar în partea română se lucrează pe „două până la trei artere de mers” – mai notează agerpres.ro.

Verifica si

DOLIU ÎN LUMEA MEDICALĂ GIURGIUVEANĂ: DOCTORIȚA MIHAELA FLOREA – RĂPUSĂ DE COVID

Tristul anunț este făcut de primarul comunei Oinacu, Fabian Țîrcă: ”Cu tristețe în suflet, vă …

  • Acest site foloseste cookie-uri |
  • Acceptă
  • Respinge
  • | Pentru mai multe informații despre cookie-uri
  • No valid page specified.