sâmbătă , 23 ianuarie 2021
A huge collection of 3400+ free website templates JAR theme com WP themes and more at the biggest community-driven free web design site
Acasa / Administrație locală / SCHIMBĂRI LA ”EVIDENȚA POPULAȚIEI”

SCHIMBĂRI LA ”EVIDENȚA POPULAȚIEI”

Începând de luni 2 noiembrie 2020, programul de lucru cu publicul în cadrul Direcției de Evidență a Persoanelor Giurgiu va fi următorul:

SERVICIUL EVIDENȚA PERSOANELOR

Primiri cereri:

– Luni și Miercuri în intervalul orar 08:30-13:00

Eliberări acte de identitate:

– Luni și miercuri 13:00-16:30

– Marți 08:30-13:00

– Joi 09:30-14:00

 

Primiri cereri pentru:

– eliberare certificat privind domiciliul înregistrat în RNEP;

– notificare imobil de către proprietar;

– furnizare date conform RUE 679/2016

COMPARTIMENT STARE CIVILĂ

Primiri cereri:

– Luni și miercuri 08:30-13:00 – nașteri, cărătorii, înregistrări tardive

– Joi 08:30-13:00 – schimbări de nume pe cale administrativă, rectificări, transcrieri, Anexa 24, Anexa 9, divorțuri pe cale administrativă.
Eliberări documente:

 

– Luni și miercuri: 13:00-16:30 – certificate, anexa 9;

– Marți: 08:30-13:00 – Anexa 24

 

CERERI PENTRU ÎNREGISTRARE DECES ȘI ELIBERARE CERTIFICATE DE DECES: ZILNIC ÎN INTERVALUL ORAR 08:30-16:30

 

Verifica si

CIRCULAȚIE ÎN CONDIȚII DE IARNĂ PE DRUMURILE DIN JUDEȚ, MIERCURI DIMINEAȚĂ

Ca urmare a căderilor de zăpadă înregistrate în ultimele ore, Consiliul Judeţean Giurgiu informează participanţii …

  • Acest site foloseste cookie-uri |
  • Acceptă
  • Respinge
  • | Pentru mai multe informații despre cookie-uri
  • No valid page specified.