duminică , 24 ianuarie 2021
A huge collection of 3400+ free website templates JAR theme com WP themes and more at the biggest community-driven free web design site
Acasa / Social / LA 15 ANI DE LA PRĂBUȘIRE, ÎNCEPE REFACEREA PODULUI DE LA GRĂDIȘTEA!

LA 15 ANI DE LA PRĂBUȘIRE, ÎNCEPE REFACEREA PODULUI DE LA GRĂDIȘTEA!

Anunțul este făcut de Ministerul Transporturilor vineri, când a fost stabilit câștigătorul licitației pentru primul lot al proiectului de modernizare a liniei CF București Nord – Jilava – Giurgiu – Nord Frontieră, lot ce vizează redeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comana:

”Ministerul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor informează că în urma licitației derulată de către Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA oferta depusă de PORR CONSTRUCT, în valoare de 472.049.303,77 lei fără TVA, a fost declarată câștigătoare în cadrul procedurii de achiziție a serviciilor de proiectare și execuție lucrări pentru Modernizarea liniei CF București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră”, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ.

Menționăm faptul că, obiectivul general al investiției Modernizarea liniei de cale ferată București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră, Lot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ, prevede proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare, în conformitate cu legislația și reglementările tehnice în vigoare, între stațiile Vidra și Comana (inclusiv stația Comana), de la km 18+180 (capătul Y al stației Vidra), până la km 30+200 (capătul Y al stației Comana) și următoarele poduri de cale ferată:
– pod CF km 23+607 peste râul Argeş, între Haltele Vidra şi Grădiștea, care asigură supratraversarea căii ferate peste râul Argeș. În zona râului Argeş, traversarea va fi asigurată printr-o suprastructură de cale simplă, tip grindă cu zăbrele, cu deschideri de 70m+145m+70m, cuvă de balast. Pe malul stâng al Argeşului (direcţia Bucuresti) se vor executa viaducte de acces cu 8 deschideri de 30 m, iar pe malul drept (direcţia Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30 m şi 3 deschideri de 33 m.
– pod km 18+265 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m.
– pod km 18+402 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m
– pod km 28+375 peste râul Neajlov. Noul tablier va avea deschiderea de 70 m.
Sursa de finanțare a acestui obiectiv este asigurată din Fonduri Externe Nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 – 2020.
CFR Infrastructura”

 

Verifica si

PROGRAMĂRILE PE PLATFORMA DE VACCINARE SE POT FACE ȘI LA BIBLIOTECA JUDEȚEANĂ

Biblioteca județeană  „I.A. Bassarabescu” Giurgiu își informează utilizatorii că anul acesta  proiectul  de „Inițiere a …

  • Acest site foloseste cookie-uri |
  • Acceptă
  • Respinge
  • | Pentru mai multe informații despre cookie-uri
  • No valid page specified.