Începând de luni 2 noiembrie 2020, programul de lucru cu publicul în cadrul Direcției de Evidență a Persoanelor Giurgiu va fi următorul:
SERVICIUL EVIDENȚA PERSOANELOR
Primiri cereri:
– Luni și Miercuri în intervalul orar 08:30-13:00
Eliberări acte de identitate:
– Luni și miercuri 13:00-16:30
– Marți 08:30-13:00
– Joi 09:30-14:00
Primiri cereri pentru:
– eliberare certificat privind domiciliul înregistrat în RNEP;
– notificare imobil de către proprietar;
– furnizare date conform RUE 679/2016
COMPARTIMENT STARE CIVILĂ
Primiri cereri:
– Luni și miercuri 08:30-13:00 – nașteri, cărătorii, înregistrări tardive
– Joi 08:30-13:00 – schimbări de nume pe cale administrativă, rectificări, transcrieri, Anexa 24, Anexa 9, divorțuri pe cale administrativă.
Eliberări documente:
– Luni și miercuri: 13:00-16:30 – certificate, anexa 9;
– Marți: 08:30-13:00 – Anexa 24
CERERI PENTRU ÎNREGISTRARE DECES ȘI ELIBERARE CERTIFICATE DE DECES: ZILNIC ÎN INTERVALUL ORAR 08:30-16:30