25 noiembrie 2024

Distribuie articolul pe

Facebook

PREȘEDINTELE CONSILIULUI JUDEȚEAN – RAPORT DE ACTIVITATE LA UN AN DE MANDAT

Raportul de activitate al președintelui, cu această denumire, cuprinde informații relevante și detalii despre activitatea instituției și a fiecărei direcții importante în perioada respectivă.

Orice proiect important, indiferent de valoare, presupune mai multe etape distincte, a căror parcurgere depășește dimensiunea unui mandat de 4 ani, indiferent că vorbim de 2012-2016 sau următorul. Singura și cea mai importantă constantă a parcursului este reprezentat de implicarea continuă a specialiștilor care contribuie la inițierea, implementarea și finalizarea respectivelor proiecte.

Rolul președintelui, pe acest subiect atât de drag unor personaje caraghioase în efortul de a ridica osanale, este de a propune teme de proiect, pe lângă îmbunătățirea și profesionalizarea activității instituției.

Vorbind strict despre fonduri europene, în mandatul anterior nu a fost propus niciun proiect pe Educație, niciunul pe Mediu, doar un ambulatoriu de specialitate pe Sănătate (exceptând programele imperative destinate măsurilor anti-Covid), un singur proiect destinat reabilitării vreunui monument istoric, cu o cofinanțare imensă.

Reabilitarea și extinderea spitalului, proiect necesar dar considerat, pe drept, insuficient să rezolve probleme de funcționare, a avut documentația elaborată de CNI, singurul aport al Consiliului Județean Giurgiu fiind că nu s-a opus demersului continuu al Companiei Naționale de Investiții.

Cel mai important proiect câștigat pe infrastructură, DJ 503, are prima documentație scrisă în 2011, a fost depus în 2013 și redepus prin 2017, despre asistența socială se pot aduce doar critici privind “strategia” aplicată și lista exemplelor poate continua în aceeași nota. Și așa stând lucrurile, consider comparațiile premature și irelevante.

În această perioadă începe un nou exercițiu bugetar comunitar, vor fi demarate programe de finanțare, de aceea posibilitatea obținerii rapide a unor finanțări, în acest an, este imposibilă.

Se lucrează, cu profesionalism și implicare, pe toate domeniile importante care să aducă îmbunătățiri vizibile vieții în comunitatea giurgiuveană. Aici putem aduce singura comparație relevantă, anume numărul de proiecte de hotărâre propuse și aprobate în Consiliul Județean Giurgiu, în primul an al fiecărui mandat, element definitoriu al preocupărilor conducerii în perioadele respective: 315 hotărâri, față de 278.

Pentru multe altele, puținică răbdare…

Mai jos vă prezentăm raportul de activitate al primului an din mandatul președintelui CJ Giurgiu, Dumitru Beianu: https://cjgiurgiu.ro/wp-content/uploads/2020/11/Raport_var_4.pdf

CJ GIURGIU

Distribuie articolul pe

Facebook
GIURGIU WEATHER