18 octombrie 2024

Distribuie articolul pe

Facebook

AJF GIURGIU: DE LA 1 MARTIE, TOATE DOCUMENTELE TREBUIE TRANSMISE ÎN FORMAT ELECTRONIC

Începând cu data de 01.03.2022, contribuabilii/platitorii persoane juridice, asocieri și alte entitați fără personalitate juridica, precum și persoane fizice care desfășoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent sunt obligați să transmită organului fiscal central cereri, înscrisuri sau orice alte documente prin mijloace electronice de transmitere la distanță.

În situația în care contribuabilii/platitorii nu își îndeplinesc obligația comunicarii prin intermediul mijloacelor electronice de transmitere la distantă a cererilor, înscrisurilor sau oricaror altor documente, iar acestea sunt depuse la organul fiscal central in format letric, nu vor fi luate in considerare.

Informații suplimentare privind înregistrarea in Spatiul Privat Virtual gasesc pe site-ul www.anaf.ro, la urmatorul link:

https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/inreg_inrol_pf_pj_spv

 

Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Giurgiu

 

 

 

 

 

 

Distribuie articolul pe

Facebook
GIURGIU WEATHER