Direcția Patrimoniu din cadrul Primăriei Giurgiu a continuat demersurile în ceea ce privește măsura atribuirii locurilor de parcare din parcările de domiciliu/reședință sau sediu/punct de lucru. Până în acest moment s-a făcut identificarea în teren a locurilor de parcare, numărul acestora fiind de cca. 4.000.
De asemenea, s-a făcut comandă la Giurgiu Servicii Locale pentru trasarea, semnalizarea și numerotarea locurilor de parcare.
Cererile pentru participarea la procedura de licitație a locurilor de parcare vor fi depuse numai după finalizarea etapei de trasare, semnalizare și numerotare a locurilor de parcare și numai după afișarea anunțului în presa locală, la avizierul Primăriei Municipiului Giurgiu și la fiecare scară de bloc, prin intermediul asociațiilor de proprietari.
Anunțul va cuprinde termenul limită până la care se pot depune cererile, lista documentelor ce trebuie să însoțească cererea, precum și cuantumul taxei anuale aprobate de Consiliul Local (preț pornire licitație)- anunţă Primăria, pe siteul oficial al instituţiei.