Direcția de Impozite și Taxe Locale Giurgiu scoate la concurs trei posturi vacante – două la Biroul executări silite și unul la Serviciul financiar contabilitate.
Iată care sunt acestea și ce condiții trebuie să întrunească cei interesați să-și depună dosarul:
1. Consilier, grad IA, la Biroul executări silite – Funcție contractuală de execuție
Pentru participarea la concurs candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice, juridice, administrative sau inginerești;
– vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani;
Concursul se va desfăşura astfel:
– Proba scrisă în data de 08.10.2018, ora 10,00
– Proba interviu în data de 10.10.2018, ora 12,00
Data limită de depunere a dosarelor – 28.09.2018, ora 16,00
2. Inspector, clasa I, grad profesional principal, la Biroul executări silite – funcție publică de execuție
Pentru participarea la concurs candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice, juridice, administrative sau inginerești;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituției până pe 03.10.2018 inclusiv.
3. Consilier clasa I, grad profesional principal, la Serviciul financiar contabilitate, Compartiment Contabilitate – funcție publică de execuție
Pentru participarea la concurs candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 5 ani
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul instituției până pe 03.10.2018 inclusiv.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conțină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art. 6 din HG nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare.
Relaţii suplimentare puteți obține la sediul DITL din șoseaua Alexandriei, numărul 7, bl. G2, la telefon: 0246231521/103, persoana de contact: Murgă Rodica – consilier, sau email: hr.taxe@primariagiurgiu.ro – se precizează într-un anunț postat pe siteul Primăriei Giurgiu.