26 noiembrie 2024

Distribuie articolul pe

Facebook

ANAF – NOI PRECIZĂRI DESPRE FOLOSIREA SPAȚIULUI PRIVAT VIRTUAL

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală informează contribuabilii că toate documentele care nu sunt încă digitalizate/disponibile în format electronic se pot transmite prin intermediul Formularului de contact accesibil în serviciul Spațiul Privat Virtual.

IMPORTANT: Pentru transmiterea acestor documente, se selectează categoria Asistență și îndrumare de specialitate în domeniul fiscal”.

 

Reamintim că, de la 01.03.2022, transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale de către contribuabilii/plătitorii persoane juridice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică, precum şi persoane fizice care desfăşoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent se va face exclusiv prin intermediul Spaţiului Privat Virtual.

 

Menționăm că, pentru a nu exista dificultăți în transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale, Centrul Național pentru Informații Financiare a procedat la ridicarea limitei maxime a fișierelor ce pot fi atașate formularului de contact de la 5 MB la 10 MB.

 

De asemenea, pentru a facilita transmiterea documentelor, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:

– scanarea la rezoluție maxim 300 dpi;

– liminarea automată a paginilor albe (goale);

– scanarea în alb-negru;

– scanarea într-un fișier format PDF;

– comprimarea fișierului PDF.

 


Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Giurgiu

Distribuie articolul pe

Facebook
GIURGIU WEATHER