După anunțul brusc de la sfârșitul anului trecut referitor la desființarea taxei de habitat și obligativitatea încheierii de contracte individuale cu operatorul de salubrizare din oraș, la începutul lui ianuarie s-a declanșat o adevărată ”nebunie”, pentru că foarte mulți giurgiuveni s-au bulucit la sediul operatorului în cauză – conștiincioși – pentru a încheia noile contracte.
Au fost foarte multe nemulțumiri, legate, mai ales, de locația în care se încheiau aceste contracte – la fostul sediu al DADP, pe centura orașului – mulți plângându-se de distanța mare pe care trebuie să o parcurgă până acolo și solicitând ca operatorul să fie cel care să își trimită oamnii pe teren, acasă, pentru încheierea contractelor.
Nu s-a întâmplat așa. Singurul lucru care s-a schimbat a fost deschiderea unui punct de lucru mai în centrul orașului. Mai exact, este vorba despre o casierie, deschisă la parterul blocului MUV2, în Piața Centrală.
În rest, totul e la fel. Adică, sunt în continuare cozi interminabile, la care oamenii stau cu orele pentru a încheia contractele. Nemulțumirile persistă, iar giurgiuvenii cer, tot mai insistent, ca aceste contracte să fie încheiate la domiciliu – așa cum fac toți ceilalți prestatori de servicii- și să nu mai fim nevoiți să stăm cu orele la cozi ce par a nu avea sfârșit.