3 octombrie 2024

Distribuie articolul pe

Facebook

CONTINUĂ ”NEBUNIA” COZILOR LA OPERATORUL DE GUNOI

După anunțul brusc de la sfârșitul anului trecut referitor la desființarea taxei de habitat și obligativitatea încheierii de contracte individuale cu operatorul de salubrizare din oraș, la începutul lui ianuarie s-a declanșat o adevărată ”nebunie”, pentru că foarte mulți giurgiuveni s-au bulucit la sediul operatorului în cauză – conștiincioși – pentru a încheia noile contracte.

Au fost foarte multe nemulțumiri, legate, mai ales, de locația în care se încheiau aceste contracte – la fostul sediu al DADP, pe centura orașului – mulți plângându-se de distanța mare pe care trebuie să o parcurgă până acolo și solicitând ca operatorul să fie cel care să își trimită oamnii pe teren, acasă, pentru încheierea contractelor.

Nu s-a întâmplat așa. Singurul lucru care s-a schimbat a fost deschiderea unui punct de lucru mai în centrul orașului.  Mai exact, este vorba despre o casierie, deschisă la parterul blocului MUV2, în Piața Centrală.

În rest, totul e la fel. Adică, sunt în continuare cozi interminabile, la care oamenii stau cu orele pentru a încheia contractele. Nemulțumirile persistă, iar giurgiuvenii cer, tot mai insistent, ca aceste contracte să fie încheiate la domiciliu – așa cum fac toți ceilalți prestatori de servicii- și să nu mai fim nevoiți să stăm cu orele la cozi ce par a nu avea sfârșit.

Distribuie articolul pe

Facebook
GIURGIU WEATHER