18 octombrie 2024

Distribuie articolul pe

Facebook

INFORMATIZARE LA „TAXE ŞI IMPOZITE”. CE DOCUMENTE SE POT DEPUNE ŞI OBŢINE ON-LINE?

DITL Giurgiu pune la dispoziția contribuabililor persoane fizice și juridice, posibilitatea obținerii anumitor documente on-line prin platforma PUNCTUL DE CONTACT UNIC ELECTRONIC (PCUe), dezvoltată de Agenția pentru Agenda Digitală a României – Platforma pentru Integrarea Serviciilor de e-Guvernare în Sistemul Electronic National.

Iată care sunt procedurile disponibile pentru contribuabilii persoane fizice:
– Cerere pentru emiterea certificatului fiscal;
– Declararea numărului de persoane pentru Taxa de Habitat, în vederea obținerii notei de plată anuale;
– Declararea clădirilor nou construite aflate în proprietatea persoanelor fizice;
– Declararea clădirilor rezidențiale/nerezidențiale aflate în proprietatea persoanelor fizice;
– Declararea terenurilor aflate în proprietatea persoanelor fizice;
– Declararea autovehicolelor aflate în proprietatea persoanelor fizice;
– Declararea autovehicolelor peste 12 tone aflate în proprietatea persoanelor fizice;
– Restituiri amenzi, impozite, taxe judiciare de timbre persoane fizice;
– Compensare obligații de plată între contribuabili diferiți persoane fizice.

Procedurile disponibile pentru contribuabilii persoane juridice:
– Declararea clădirilor nou construite aflate în proprietatea persoanelor juridice;
– Declararea clădirilor rezidențiale/nerezidențiale aflate în proprietatea persoanelor juridice;
– Declararea terenurilor aflate în proprietatea persoanelor juridice;
– Declararea autovehicolelor aflate în proprietatea persoanelor juridice;
– Declararea autovehicolelor peste 12 tone aflate în proprietatea persoanelor juridice;
– Restituiri amenzi, impozite, taxe judiciare de timbre persoane juridice;
– Compensare obligații de plată între contribuabili diferiți persoane juridice.

Distribuie articolul pe

Facebook
GIURGIU WEATHER