Lucrările la tronsonul de cale ferată București Giurgiu au intrat pe ultima sută de metri. Muncitorii fac ultimele retușuri la gara din Comana și lucrează la noul pod de peste Argeș.
Lucrările de modernizare a podului peste râul Argeș de desfășoară la km 23+607 între Vidra și Grădiștea. Podul vechi s-a dărâmat pe 13 august 2005, moment de la care circulația feroviară directă pe ruta București-Giurgiu a fost întreruptă.
În ce constă proiectul de modernizare a liniei ferate București-Giurgiu
De asemenea, și lucrările la gara Comana sunt aproape de final. Aparte de cele două linii pentru garniturile de călători, stația va primi și o linie de tren dedicată marfarelor. Clădirea propriu-zisă a gării a fost modernizată la fel ca grupurile sanitare și sala de așteptare.
În proiectul de modernizare pentru cei 12 kilometri de cale ferată dintre Vidra și Comana sunt incluse trei poduri și două viaducte. În stația Vidra s-au efectuat doar lucrări de reparații/mentenanță la suprastructura căii ferate și semnalizare. Totodată, stația Vidra va fi dotată provizoriu cu un nou peron.
Proiectul de modernizare a tronsonului de cale ferată între Vidra și Comana cuprinde trei poduri și două viaducte
În perioada următoarea Primăria sau CNCF CFR SA va amenaja trecerea la nivel cu drumul județean pe care îl traversează sectorul de cale ferată neelectrificată. Nu mulți sunt cei care știu că pe lângă podul peste râul Argeș, proiectul de modernizare a tronsonului de cale ferată între Vidra și Comana cuprinde alte trei poduri și două viaducte.
Prin urmare, podurile din proiect sunt următoarele: