Proiectul de modernizare a tronsonului de cale ferată între Vidra și Comana cuprinde trei poduri și două viaducte

În perioada următoarea Primăria sau CNCF CFR SA va amenaja trecerea la nivel cu drumul județean pe care îl traversează sectorul de cale ferată neelectrificată. Nu mulți sunt cei care știu că pe lângă podul peste râul Argeș, proiectul de modernizare a tronsonului de cale ferată între Vidra și Comana cuprinde alte trei poduri și două viaducte.

Prin urmare, podurile din proiect sunt următoarele:

 – pod km 18+265 peste râul Sabar. Noul tablier are deschiderea de 45 m;
– pod km 18+402 peste râul Sabar. Noul tablier are deschiderea de 45 m;
– pod km 28+375 peste râul Neajlov. Noul tablier are deschiderea de 70 m.
Din păcate constructorii se confruntă cu furturile de componente. Recent hoții au furat cabluri de peste 2,5 kilometri, în timp ce dintr-un dulap de semnalizare a fost sustras cupru în valoarea de doar câteva zeci de lei, dar înlocuirea dispozitivului respectiv a costat 25.000 de lei, a informat clubferoviar.ro.