miercuri , 23 iunie 2021
A huge collection of 3400+ free website templates JAR theme com WP themes and more at the biggest community-driven free web design site
Acasa / Social / COȘUL DE FUM DEFECT I-A LĂSAT FĂRĂ MAȘINĂ ȘI GARAJ

COȘUL DE FUM DEFECT I-A LĂSAT FĂRĂ MAȘINĂ ȘI GARAJ

O familie din localitatea Poiana lui Stângă a rămas fără autoturism și garaj, cel mai probabil din cauza coșului de fum neprotejat termic față de materiale combustibile. S-a întâmplat azi-noapte, în jurul orei 03:50 – anunță, sâmbătă, pompierii giurgiuveni.

În momentul în care și-au dat seama că a izbucnit un incendiu în gospodărie, proprietarii au ieșit din casă și au sunat la 112.

La fața locului s-au deplasat pompierii din cadrul Detașamentului Bolintin Deal, cu o autospecială de stingere cu apă și spumă, o cisternă, o autospecială de intervenție și salvare de la înălțime și o ambulanță SMURD.

Aceștia au constatat că ardea violent garajul și o anexă în care se afla centrala termică, existând posibilitatea de propagare la casa cu regim de înălțime parter +etaj.

Incendiul a fost stins în limitele găsite și, datorită intervenției prompte a pompierilor, nu a fost afectată și locuința.

Au ars garajul, autoturismul, parțial anexa centralei și bunurile din interior.

Informare preventivă
Cauzele producerii unor astfel de evenimente sunt legate de necurăţarea periodică a funinginei depuse pe coşurile de fum, neîntreţinerea acestora în urma utilizării îndelungate, precum și de neizolarea faţă de materialele combustibile.

De aceea, recomandăm cetăţenilor să respecte următoarele măsuri de prevenire a incendiilor:

– asiguraţi verificarea, curăţarea şi repararea, dacă este cazul, a coşurilor de fum, de către o persoană autorizată;
– nu folosiţi alte materiale combustibile în afară de cele pentru care a fost destinată soba şi evitaţi supraîncărcarea acesteia;
– nu introduceți în sobă lemne cu lungimea mai mare decât vatra focarului;
– folosiţi soba doar cu uşa închisă;
– aşezaţi o tăviţă metalică în faţa sobei, în dreptul uşii;
– nu aşezaţi în apropierea sobei sau pe aceasta materiale combustibile;
– stingeţi focul din sobă înainte de a părăsi locuinţa;
– nu adormiţi niciodată cu focul aprins în sobă;
– nu lăsaţi copiii nesupravegheaţi cu soba aprinsă ori aparatele de încălzire electrice în funcţiune.

Verifica si

95%  – PREZENȚĂ LA PRIMA PROBĂ A EVALUĂRII NAȚIONALE ÎN JUDEȚUL GIURGIU

Prima probă a examenului de Evaluare Națională – cea la Limba și literatura română – …

  • Acest site foloseste cookie-uri |
  • Acceptă
  • Respinge
  • | Pentru mai multe informații despre cookie-uri
  • No valid page specified.