joi , 26 mai 2022
A huge collection of 3400+ free website templates JAR theme com WP themes and more at the biggest community-driven free web design site
Acasa / Social / O BĂTRÂNĂ DE APROAPE 90 DE ANI A RĂMAS FĂRĂ CASĂ, DIN CAUZA RUFELOR USCATE LÂNGĂ SOBĂ

O BĂTRÂNĂ DE APROAPE 90 DE ANI A RĂMAS FĂRĂ CASĂ, DIN CAUZA RUFELOR USCATE LÂNGĂ SOBĂ

O femeie în vârstă de 86 de ani din localitatea Bâcu, judeţul Giurgiu, a rămas fără locuinţă după ce casa i-a ars într-un incendiu violent izbucnit din cauza scânteilor căzute pe hainele aşezate lângă sobă.

„Azi noapte, ISU Giurgiu a fost solicitat să intervină în localitatea Bâcu pentru stingerea unui incendiu după ce casa unei femei, în vârstă de 86 de ani, a fost cuprinsă de un incendiu violent.

Când a văzut flăcările, bătrâna a mers la vecini şi le-a cerut ajutorul. Aceştia au sunat imediat la 112.

La faţa locului s-au deplasat pompierii din cadrul Detaşamentului Bolintin Deal, cu două autospeciale de stingere cu apă şi spumă, un autocamion de intervenţie şi o ambulanţă SMURD”, anunță ISU Giurgiu.

Pompierii ajunşi la faţa locului au constatat faptul că locuinţa şi bunurile din interior ardeau în totalitate.

Cel mai probabil incendiul s-a produs din cauza jarului sau a scânteilor căzute din sobă pe materiale combustibile, respectiv haine aşezate lângă sobă, a mai menţionat sursa citată.

Verifica si

DOI OAMENI RĂNIȚI ÎNTR-UN ACCIDENT RUTIER, PRODUS LA MIHAI BRAVU

Evenimentul s-a produs marți dimineață, în jurul orei 10, când, potrivit Poliției Giurgiu, ”un bărbat …

  • Acest site foloseste cookie-uri |
  • Acceptă
  • Respinge
  • | Pentru mai multe informații despre cookie-uri
  • No valid page specified.