luni , 4 iulie 2022
A huge collection of 3400+ free website templates JAR theme com WP themes and more at the biggest community-driven free web design site
Acasa / Social / REZULTATE EVALUAREA NAȚIONALĂ: PROMOVABILITATE PUȚIN PESTE 70%, ÎN JUDEȚUL GIURIGU

REZULTATE EVALUAREA NAȚIONALĂ: PROMOVABILITATE PUȚIN PESTE 70%, ÎN JUDEȚUL GIURIGU

Joi au fost publicate rezultatele examenului de Evaluare Națională, iar Inspectoratul Școlar Județean Giurgiu a emis un comunicat de presă ce arată rezultatele obținute de absolvenții clasei a VIII-a din județul Giurgiu:

„Inspectoratul Școlar al județului Giurgiu a centralizat rezultatele înregistrate de absolvenții clasei a VIII-a care au susținut Evaluarea Națională în perioada 14-16 iunie 2022.

Rezultatele (înainte de depunerea/soluționarea contestațiilor) au fost publicate la ora 10:00, pe site-ul dedicat – evaluare.edu.ro.

Rata de participare a fost de 95,25%, iar cea de promovabilitate 70,30%, în creștere comparativ cu anul trecut (65%).

La această etapă, înainte de contestații, niciun candidat nu a a încheiat examenul cu media generală 10 (zece).

Precizăm că rezultatele au fost publicate prin anonimizarea numelui și a prenumelui, pe baza unui cod unic alocat și comunicat fiecărui candidat. Măsura este în acord cu prevederile art. 5 și ale art. 6 din Regulamentul UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor – RGPD/GDPR).

Contestațiile pot fi depuse vineri, 24 iunie 2022 (în intervalul orar 8:00 – 12:00).

Rezultatele finale vor fi afișate în data de 30 iunie 2022.”

Verifica si

ANAF, DIN NOU DESPRE SPAȚIUL PRIVAT VIRTUAL

ANAF reamintește tuturor contribuabililor că au la dispoziție serviciul Spațiul Privat Virtual pentru o comunicare …

  • Acest site foloseste cookie-uri |
  • Acceptă
  • Respinge
  • | Pentru mai multe informații despre cookie-uri
  • No valid page specified.