Atunci când era numit în funcţia de ministru, Răzvan Cuc era privit de mulţi cu neîncredere, în parte, datorită tinereţii şi, în parte, datorită problemelor extrem de dificile pe care le avea de gestionat ca ministru al Transporturilor.
Un domeniu vast, cu mutiple provocări, în toate ramurile, indiferent că vorbim de transportul rutier, feroviar, aerian sau naval.
Tânărul ministru şi-a intrat, însă, rapid „în mână”, a învăţat „din mers” şi s-a bazat pe specialiştii din minister. A început să schimbe mentalitatea şi să părăsească tot mai des biroul din minister pentru a merge pe teren, aşa că prezenţa sa neanunţată este acum o „sperietoare” pentru mulţi din constructorii ce lucrează la autostrăzi.
La fel cum ” de speriat” sunt şi măsurile luate de ministrul Cuc împortiva constructorilor neserioşi.
Toată activitatea sa dă roade, iar asta se vede într-unul din cele mai recente sondaje, care îl creditează pe ministrul Răzvan Cuc cu unul din cele mai mari procente de încredere ale românilor.