27 iulie 2024

Distribuie articolul pe

Facebook

SCHIMBĂRILE PE PIAȚA MUNCII – CAMPANIE DE INFORMARE LA CRUCEA ROȘIE GIURGIU

Crucea Roșie Giurgiu  a organizat în perioada iulie-august 2018, în cadrul proiectului „Intervenții integrate pentru ocuparea forței de muncă în regiunea de cooperare transfrontalieră, Giurgiu – Ruse”, în cadrul programului INTERREG V – A ROMÂNIA – BULGARIA (Axa prioritară 4: O regiune calificată și incluzivă; Obiectivul specific 4.1: Încurajarea integrării zonei transfrontaliere în ceea ce privește ocuparea și mobilitatea forței de muncă; COD PROIECT 16.4.2.036;) campania de informare  PIAȚA MUNCII ÎNTR-O CONTINUĂ SCHIMBARE. EȘTI PREGĂTIT?”

Campania este adaptată actualului trend al societății care presupune schimbări, instabilitate, modificări legislative și urmărește conștientizarea tinerilor și a adulților cu privire la riscurile la care se supun dacă nu sunt pregătiți să facă față acestor provocări sociale. În această situație, elementele care fac diferența sunt  educația, pregătirea profesională, dobândirea competențelor și experiența.

Campania are la baza studiul realizat de Crucea Roșie Giurgiu, în cadrul proiectului, la nivelul Regiunii Giurgiu – Ruse și care relevă faptul că, pentru creșterea gradului de angajare a populației din regiune este nevoie și de îmbunătățirea competențelor profesionale. Acestea se pot realiza prin cursuri de formare profesională adaptate pieței muncii din regiune și campanii de conștientizare și informare cu privire la piața muncii din regiune.

Campania are drept scop conștientizarea populației cu privire la schimbările de pe piața muncii, dinamica favorabilă sau nefavorabilă în anumite cazuri și măsurile de diminuare a efectelor negative asupra celor afectați. In plus se doreste intermedierea dintre posibilii angajatori si cei angajati și informarea cu privire la locurile de munca vacante.

Obiectivul general este de informare a grupului țintă asupra importanței dobândirii competențelor multiple, a profesionalizării în diverse domenii aflate pe lista angajatorilor, în funcție de tendințele pieței muncii si obiectivul specific privește mediatizarea în rândul grupului țintă a beneficiilor pe care le aduce o calificare potrivită cerințelor pieței muncii și a locurilor de munca vacante in regiune.

Grupul țintă il reprezintă tinerii care nu studiază și nu au un loc de muncă, șomeri, angajați care vor să își schimbe locul de uncă în funcție de cererea de pe piață, cei care sunt informați cu privire la schimbările de pe piața muncii, cerințele actuale, importanța dobândirii competențelor multiple care să îi califice spre obținerea  unui loc de muncă.

În cadrul campaniei au fost distribuite pliante în mai multe locuri țintă din oraș, au fost purtate discuții cu beneficiarii și oferită consultanță de către echipa de proiect, au fost diseminate materialele informative in spațiul media și al instituțiilor publice care au birou de relații cu publicul.

Campania de informare PIAȚA MUNCII ÎNTR-O CONTINUĂ SCHIMBARE. EȘTI PREGĂTIT?” face parte dintr-o serie de campanii organizate în cadrul acestui proiect și este a doua de acest fel după campania “Ești competent pe piața muncii? Alege să fii alegerea!”  și va fi urmată de campania “Fii responsabilul viitorului tău!”.

 

 Ana-Maria Mîrzac

Expert PR

 

Distribuie articolul pe

Facebook
GIURGIU WEATHER