Cozi interminabile și mult timp pierdut degeaba – de asta au parte, în ultimele luni, clienții Băncii Transilvania, la Giurgiu.
Deși angajații sunt cât se poate de amabili și încearcă, din toate puterile, să mulțumească toți clienții, politica noii conduceri a băncii, bazată strict pe profit, transformă banca menționată într-un loc în care bătaia de joc la adresa clienților este cuvântul de ordine.
Problema personalului insuficient comparativ cu solicitările clienților transformă încercările angajaților de a mulțumi beneficiarii Băncii Transilvania în eșecuri.
Și nu este de mirare, pentru că, oricât de mult ar încerca angajații, nu vor putea mulțumi toată lumea, atâta timp cât numărul lor este insuficient, ”grație” politicii bazate numai pe profit…
În aceste condiții, tot mai mulți giurgiuveni care au de rezolvat diverse probleme la Banca Transilvania se declară total nemulțumiți de serviciile instituției, fiind deciși să renunțe la această bancă…