După cum se ştie, deja, consilierii locali au decis, în una din ultimele şedinţe ale anului trecut, desfiinţarea taxei de habitat. Asta înseamnă cu banii pe care trebuie să îi plătim pentru salubrizare nu mai sunt încasaţi de Primărie, prin casieriile Direcţiei de Taxe şi Impozite, ci vom face noi contracte individuale (pe locuinţă) cu operatorul de salubritate, respectiv firma Girexim.
Pentru că nu se ştiau prea multe despre modalitatea în care se încheie aceste noi contracte, reprezentanţii firmei au început să lipească pe uşile blocurilor din oraş anuţuri, în care proprietarii sunt înştiinţaţi că noile contracte se încheie la sediul Girexim, din Aleea Plantelor, nr. 25 – fostul sediu ADP – în fiecare zi lucrătoare, între orele 8 şi 16, pentru încheierea contractului fiind necesar actul de identitate.
Girexim atenţionează, în acelaşi anunţ, că „toţi utilizatorii serviciului de salubritate din municipiu au obligaţia legală de a încheia contracte individuale de prestare servicii de salubritate”.