27 iulie 2024

Distribuie articolul pe

Facebook

ADMINISTRAȚIA FINANȚELOR PUBLICE – DETALII DESPRE SERVICIILE ELECTRONICE OFERITE DE ANAF

1. Serviciul Spațiul Privat Virtual (S.P.V.)se efectuează comunicarea electronică a informațiilor și înscrisurilor între Ministerul Finanțelor Publice și persoana fizică, persoana juridică sau altă entitate fără personalitate juridică în legătură cu situația financiară sau fiscală proprie a acestuia.  Ministerul Finanțelor Publice a implementat și înrolarea în S.P.V. cu ajutorul identificării în sistem video a persoanelor sau a reprezentaților unor companii sau entități fără personalitate juridică.

2. Prin sistemul de self-service, A.J.F.P.Giurgiu pune la dispoziția contribuabililor calculatoare conectate la Internet, într-un spațiu special amenajat și îndrumă contribuabilii în vederea folosirii eficiente a acestora

3. Ghișeul.ro – platformă online, prin care utilizatorii pot efectua plata online a peste 30 de impozite și contribuții, cu cardul bancar.

4. Portalul e-guvernare – pentru depunerea declarațiilor fiscale.

5. Serviciul programări on-line unde contribuabilii înrolați în S.P.V. se pot programa, în vederea clarificării unor aspecte fiscale specifice, legate de declarații fiscale, evidență pe plătitori, executare silită, cazier fiscal, case de marcat, etc.

6. Formularul de contact pentru obținerea informațiilor în scris în domeniul fiscal, disponibil pe site-ul www.anaf.ro.

Pe site-ul www.anaf.ro sunt disponibile materiale informative pe care le puteți consulta accesând secțiunea Asistență contribuabili / Servicii oferite contribuabililor / Ghiduri curente sau link-ul:

https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/asistenta_contribuabili/servicii_oferite_contribuabililor/ghiduri_curente

Pentru a beneficia de îndrumare şi asistenţă cu caracter general, în domeniul fiscal, vă stă la dispoziţie Call-center-ul ANAF la numărul de telefon: 031.403.91.60.

Distribuie articolul pe

Facebook
GIURGIU WEATHER